2011. december 3., szombat

Torták az elmúlt hétvégéről...

Egy csokorba összefogva hozom most ezt a három tortát. Nem igazán vagyok velük megelégedve, valahogy nem az én hétvégém volt a múlt heti. Mindegyiknél volt valami gikszer, ami rányomta a bélyegét az egész hétvégi munkámra. 

A mez torta egy 18 éves fiú részére készült. Igazából a színezéssel nem voltam kibékülve, ugyanis most először próbáltam ki vadiúj airbrushomat, nem túl nagy sikerrel. Szerintem egyébként az egyik legnehezebb technikát próbáltam ki legelőször, nevezetesen, hogy teljesen egyenletesen telibe fújni egy fehér alapot, valamilyen sötét színre. Nekem ez valahogy nem akart menni elsőre, foltos lett a felület, úgyhogy kénytelen voltam ecsettel átfesteni, hogy kinézzen valahogy. Szóval:  airbrush vs. én 1:0 :-))




Az űrsikló tortát egy kisiskolás fiúcska részére készítettem. Vaníliás ízesítéssel, ami nekem egyik nagy kedvencem! A receptet hamarosan közre is adom! :-)
Szóval a kötelező baki ennél a tortánál a faragással volt. Összességében arányosra sikeredett, csak maga a repülő teste kissé magas és duci lett. A fényképezés után még próbáltam javítani az összképen kicsit nagyobb rakétákra cseréltem az eredetieket, de nem sokat segített! :-( Valahogy ez a torta faragás nekem nem nagyon akar menni! :-( Az arányokat sosem tudom eltalálni.




A követlező tortához nem túl sokat tudok hozzáfűzni. Eredetileg egy szemüveg tortát szeretett volna a megrendelő, de megegyeztünk egy ilyen kivitelezésben, mivel viszonylag sok szeletes torta kellett. Citromos ízesítésű volt, a másik nagy kedvenc :-)) Kivételesen itt nem volt baki, hogy valami jót is írjak! :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése