2012. február 20., hétfő

Eperke torta...


      Az alábbi torta ismerős lehet annak, aki nyomon követi Lengyel József munkásságát. Történt ugyanis, hogy egy kedves ismerősöm megkért készítsek a kislányának egy tortát, hozni fog róla képet amit mobillal készített egy kirakatban látható tortáról, hogy milyenre gondolt. Amikor megérkezett és megmutatta a képet, egyből kiszúrtam, a kép hátterében a jól ismert feliratot: Matias. Egyből tudtam, hogy Lengyel József munkáját látom, és gondoltam is, a feladat fel van adva, nem könnyű egy ilyen nagyszerű szakember nyomdokaiba lépni.  No de ha elvállaltam akkor legyen, íme a végeredmény:











3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett gratulálok...és köszönöm az elismerő szavakat:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a dicséretet, igyekeztem, bár tudom, hogy nem lett a legtökéletesebb :-)

    VálaszTörlés