2012. február 15., szerda

Kisvakond és Shrek...


      Az alábbi két torta egy kedves ismerősöm kisfiának, harmadik születésnapjára készült. A kisvakondos az óvodai ünnepély elengedhetetlen kelléke volt, a Shrek-es pedig az otthoni bulira készült.
   Mindkettőt nagyon nagy szeretettel és lelkesedéssel készítettem. Amit megemlítenék az a kisvakondos torta vakondtúrása, amit puncs masszából készítettem és lereszelt barna fondantal burkoltam le, mintha föld lenne. A figurát és a gombákat itt is előre elkészítette, hogy ki tudjanak száradni.




     A második torta, Shrek és legjobb barátja Szamár mocsárbirodalma. A neten keresgélve találtam egy hasonló képet, és az adta az alapötletet. A kérés az volt, hogy Szamár mindenképpen legyen rajta, úgyhogy megpróbáltam elkészíteni őt és Shrek barátját. Shrek nem sikerült valami fényesen, Szamár már elég tűrhető, de azért az is lehetett volna jobb.
  Ami nagyon élvezetes volt, az elkészíteni a Shrek otthonát jelképező fatörzset és a gyökereit. Annyira klassz volt látni, ahogy egyik gyökér a  másik után mennyire élővé teszi az egészet. Nekem nagyon tetszett a végeredmény, remélem a kis ünnepelt is így volt vele!:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése