2011. november 17., csütörtök

Traktor torta!


  Immáron harmadik alkalommal kellett elkészítenem egy traktort, ezúttal talán a legnagyobb sikerrel, mármint a saját elvárásaimat tekintve.:-)
  Eddigi traktoraimnál elkövettem azt a hibát, hogy egyben burkoltam le őket, és a nehéz fondant borítást nem tudta elviselni a könnyű piskóta tészta alakváltozás nélkül, így az élek lekerekedtek és a torta mindenre hasonlított, csak traktorra nem :-)
Ennél a tortánál új módszert követve részenként burkoltam, és az illesztéseket takartam el a fekete csíkokkal. Így szépen megmaradtak az élek, és egész kis mutatós traktorka lett belőle. A visszajelzésből amit kaptam az ünnepelt nagyon örült, és igazi meglepetés volt neki!:-)
  Most sikerült felavatni az új betűkiszúró készletemet is, nagyon örülök, hogy hozzá jutottam, mert nagyon szép formás betűket lehet vele készíteni!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése