2011. november 15., kedd

Kisfiam 4 éves!!!



Amint azt a bejegyzés is mutatja kicsi fiam immár betöltötte a negyedik életévét. Ezen alkalomból két tortával is kedveskedtem neki. A négyes szám tortát az óvodába vittük, Némó uraság pedig az itthoni buli elengedhetetlen tartozéka lett.

Persze ahogyan ez szokott lenni Murphy úr most is tiszteletét tette nálam, és akkor romlott el minden amikor a legfontosabb volt számomra a pontos munka. A számtortánál a burkolat nem akarta az igazságot, és eddigi tortázásaim legrosszabb bevonatát sikerült elkészíteni, ami töredezett, szakadt. Szerencsére eleve olyan díszítést képzeltem el, ami sok lehetőséget nyújtott az esetleges hibák elfedésére :-))
Egyébként azért került rá ilyen sok szereplő, hogy mindegyik kis ovistársnak jusson valami kis ellopni való a tortáról.:-)




Némó úrfi sem úgy sikerült ahogyan elképzeltem és ahogyan azt Mummy oldalán nagyon klasszul leírva találhatjuk. Alapvetően a burkolás és a díszítéssel nincs is semmi baj, csak a faragásnál rontottam el és kissé laposra sikeredett a halacska. De sebaj, most már legalább tudom, hogy mit rontottam el és legközelebb ki tudom küszöbölni. Egyébként oroszkrém ízesítést kapott.


Istel éltessen kicsi fiam! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése