2011. november 16., szerda

Hétvégi termés...

A hétvégén kisfiam két tortája mellett még két másik tortát is készítettem. Elhoztam ezeket is megmutatni.

Az első egy szalagavatóra készült, fiúnak. Tanácstalan volt az anyuka, hogy milyen díszítés kerüljön rá, így én javasoltam, hogy formázzuk meg az érettségi szalagot. Közben agyaltam még egy kicsit, no meg keresgéltem a neten és úgy gondoltam elég üres lenne a torta csak a szalaggal, úgyhogy elkészítettem ezt a kis ballagási kalapot is, így már egészen jól nézett ki. A kalap egyébként Alan Dunn féle masszából készült, előző nap elkészítettem,hogy kellően ki tudjon száradni. A massza receptjét Földi Lenke oldalán találhatjátok.


 Ez a kedves kis lila torta pedig egy 16 éves ifjú hölgynek készült. A neten böngészgettem még régebben és akkor leltem rá erre a kis virágos díszítésre. Jól eltettem magamnak, valamikor jól jöhet még gondoltam, és így is lett, most felhasználtam és nagyon elégedett vagyok vele, egyszerű de mégis kis mutatós torta lett belőle! :-) Belül erdei gyümölcsös-joghurtos krémet rejtett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése