2011. december 3., szombat

Cicis és a csajszis...

Ezt a két tortát nagyon szerettem készíteni. Túl sok macera nem is volt velük, minden simán alakult és azt szeretem!

A cicit ugyanannak a fiúnak és egy barátjának készítettem, akinek a múlt heti mez tortát, csak ezt most a haverok rendelték. Régebben is csináltam már ilyet, csak fehér melltartóval. Most annyi kikötés volt, hogy legyen rajta a két ünnepelt életkora. Ezt férjem javaslatára ezekkel a helyes kis behajtani tilos táblás medálokkal oldottam meg. Egyébként fincsi csokis lett, a recept jön! :-)



Az ilyen tortákat, mint az alábbi, egyszerűen imádom csinálni! Talán azért mert nekem fiam van, és így legalább ki tudom élni a lányos rózsaszínes- csillogós-virágos-masnis.... díszítési vágyaimat! :-) Erdei gyümölcsös-joghurtos krémmel készült.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése