2012. március 17., szombat

Farsangi torta...kicsit megkésve...


   Azt hiszem éppen itt volt az ideje, hogy sor kerüljön ennek a tortának a bemutatására, hiszen már jócskán elmúlt a farsangi időszak, és ez a torta sem ma készült, hanem immár majdnem egy hónapja. Az óvodánk által, felnőtteknek megrendezett, farsangi bálra készítettem tombola gyanánt. 
  Most először használtam csipkét a díszítéshez, de úgy érzem nem utoljára, nagyon ínyemre volt a hatás amit el lehet érni vele, iszonyatosan feldobja a tortát, szerintem :-)
   A maszkot a Földi Lenke oldalán fellelhető recept alapján készített, Alan Dunn féle virágmasszából készítettem. Nagyon jól lehet vele dolgozni, és tényleg kőkeményre szárad!
   A képeken ugyan csak kicsit látszik, de a gyöngysort és a maszkot is átkentem arany lüszterrel, ami nagyon szépen mutatott élőben.
   Oroszkrém tortát rejtett a farsangi burkolat. 





1 megjegyzés: