2012. január 10., kedd

Teletubbies...

Ma úgy gondoltam megmutatom az idei év első tortáját. Ez egy Teletubbies torta volt. Bár kicsi gyerekem van, de ez a mese kimaradt a repertoárból, nem igazán ismertem a mesét, amikor egy kedves ismerősöm ilyet kért tőlem. A feladat egyszerű volt, ugyanis egy konkrét tortáról kaptam képet, és az alapján kellett elkészíteni a tortát. Az eredeti torta nem másé volt, mint Felipe Massa kisfiának első születésnapi tortája, a képet megtalálhatjátok itt.

A csavar az volt a dologban, hogy egy 18 éves fiatal lánynak kellett ilyet készítenem! Massa a kedvenc versenyzője és így adódott ez az ötlet. Próbáltam hasonlóra készíteni, de azért igyekeztem figyelembe venni azt is, hogy egy komoly fiatal hölgynek készül. Ez lett a végeredmény, nekem nagyon tetszett, és a visszajelzések alapján az ünnepeltnek is!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése